Door continue wisselende berichtgeving in de media weten veel patiënten soms niet meer waar zij aan toe zijn. Voor alle duidelijkheid: wij zijn open en mogen de zorgverlening weer meer oppakken. Wanneer u nog klachten van lichamelijke aard heeft die u hinderen in uw functioneren, belemmeren om te gaan bewegen of door de pijn uw gemoedstoestand daalt, schroom dan niet om contact op te nemen als u fysiotherapeut nog geen contact met u heeft opgenomen!
Hoe gaan wij te werk
- Voor het maken van een afspraak belt of mailt u naar de praktijk. De fysiotherapeut waarbij u het liefst onder behandeling wilt of degene die het best past voor uw klachten neemt telefonisch contact met u op.
- Samen wordt door middel van een triage (op gezondheid) bepaald of u naar de praktijk kan komen of dat de eerste intake op afstand zal zijn.
- Wanneer blijkt dat onderzoek, dan wel behandeling of training op de praktijk nodig is, dan zorgen wij voor een veilige hygiënische omgeving. Indien nodig beschikken wij over persoonlijke beschermende maatregelen volgens de richtlijnen van het RIVM.
- Indien op afstand maken wij gebruik van videoconsulten waarbij wij adviezen en filmpjes kunnen versturen met oefeningen middels Physitrack.
Onze praktijk is ingericht op de nieuwe “1,5 meter samenleving”.
- Het rooster van uw fysiotherapeut kan verschillen om de spreiding van personen in de praktijk te waarborgen
- Kom niet te vroeg en kom alleen (indien mogelijk)
- De fysiotherapeut komt u ophalen in de wachtkamer. Na de behandeling wordt u naar buiten begeleidt en gaat u weer naar huis.
- De kleedkamers, douches en toiletten zijn niet beschikbaar;
- Wij vragen u thuis te blijven indien u de volgende klachten heeft: hoesten, keelpijn, gevoel van ziek zijn of koorts. Dit geldt ook als uw huisgenoten deze klachten hebben;
- Neem een schone handdoek mee.
- Vrij oefenen is nog niet mogelijk in de praktijk
#Blijf gezond
KLIK HIER VOOR HET VOORLICHTINGSFILMPJE VAN HET KNGF